استراتژی تخفیف:
استراتژی تخفیف از رایج ترین روش ها برای افزایش فروش در کسب و کار های اینترنتی می باشد. قیمت گذاری با تخفیف در واقع نوعی استراتژی است که فروش را بیشتر می کند. استراتژی تخفیف به طور معمول با کاهش قیمت کالا ها و خدمات همراه است. البته در نظر داشته باشید که همیشه هم استراتژی تخفیف مؤثر نیست و ممکن است با یک استراتژی تخفیف غلط آسیب های زیادی به کسب و کار وارد شود. استراتژی تخفیف در مواقعی بسیار به شما کمک می کند و در مواقعی دیگر آسیب ها و ضرر هایی را به کسب و کار وارد می کند. استراتژی تخفیف اگر به درستی عمل کند، می تواند منجر به صعود نرخ بازگشت سرمایه شود و اگر برعکس عمل کند می تواند کاهش شدید سود را در پی داشته باشد. متداول ترین روش های استراتژی تخفیف شامل موارد زیر است:
• تخفیف های حجمی
• تخفیف های فصلی
• تخفیف های تبلیغاتی
• تخفیف برای کالاهای مشتری آور
• حراجی های یکی بخر دو تا ببر
• تخفیف به مشتریان وفادار
• تخفیف عضویت
• تخفیف به ازای معرفی مشتری های جدید
ادامه مطلب استراتژی تخفیف را در سایت تخفیف هات ارائه دهنده کدتخفیف های معتبر و رایگان مطالعه نمایید.
دریافت تخفیف اسباب بازی پسرانه دیجی کالا | اسنپ دکتر تخفیف | اشتراک رایگان نماوا | ایران کتاب کد تخفیف
درباره این سایت